Til Sæteren Gård
Åpne dager på Sæteren Gård
Hus

Overnatting på Sæteren Gård

Så hyggelig at du vil besøke Sæteren Gård! På denne siden får du en oversikt over de ulike overnattingsmulighetene, samt mulighet til å se tilgjengelighet og bestille overnatting. Gapahuken er tilgjengelig for både dagleie og overnatting.

Her på Sæteren Gård er det mange alternativer for deg som ønsker å overnatte. Vi tilbyr tre ubetjente hytter (med plass til 4-5 personer), Gapahuk (med plass til 20 personer) og Hovedhus og Sovehus (med plass til 15-48 personer). Vi har også store gressletter som egner seg godt til overnatting i telt.

Gapahuken er tilgjengelig for både dagleie og overnatting. Lavvoen er dessverre ikke lenger tilgjengelig for utleie.

Ved å klikke på lenkene under, kan du lese mer om de ulike enhetene, samt se tilgjengelighet og bestille enkelt via nettbestillingssiden.

Velkommen!

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem