Kontakt oss på Sæteren Gård

Ta gjerne kontakt med oss om du har noen spørsmål. Vi er stort sett tilgjengelige fra mandag til fredag i normal arbeidstid, og vil svare deg så fort vi har anledning.

Publisert: 02. oktober 2023
DNTs tilbud

Alle henvendelser angående kan sendes til seterengard@dnt.no
Adresse: Murenveien 151, 1356 Bekkestua.

Jan Kenneth Gussiås

Bilde av mann med briller foran tømmerbygg

Ane Marte Gussiås

Bilde av kvinne med briller foran tømmerbygg

Kaia Gudem Furumo

Bilde av kvinne foran tømmerbygg

Praktisk informasjon og nyttige linker

Sertifisert Miljøfyrtårn

Sætern gård er Miljøfyrtårnsertifisert. Det innebærer at vi hver dag søker å gjøre best mulig valg for naturen og miljøet rundt oss.

Tema som energibruk, transport, avfallshåndtering og HMS er sentrale i arbeidet. Vi prøver hele tiden å forbedre oss, samtidig som vi gir deg som kommer hit et best mulig opphold.

På besøk hos oss vil du blant annet oppleve kildesortering av avfallet, og at vi ønsker at du tar av deg på beina når du kommer inn.

Ønsker du å lese siste miljørapport for Sæteren Gård kan du ta kontakt med oss for en kopi. Velkommen til å ta i et tak for klima og miljø sammen med oss!

Del artikkel:

Bli medlem